Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Οι συνάδελφοι από την περιοχή Βέροιας συμμετέχουν στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο του ΕΚΦΕ με θέμα: Εργαστήρια Βιολογίας Γ΄ Γυμνασίου, Γ΄ Λυκείου

Καθηγητές από τα σχολεία της περιοχής της Βέροιας, οι οποίοι διδάσκουν Βιολογία στη Γ΄ Γυμνασίου και στη Γ΄ Λυκείου, παρεβρέθηκαν στους εργαστηριακούς χώρους του ΕΚΦΕ Ημαθίας, συμμετέχοντας στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο το οποίο οργάνωσε το ΕΚΦΕ Ημαθίας, σήμερα Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011.

Το Σεμινάριο άρχισε με την εισαγωγική εισήγηση της συνεργάτιδας του ΕΚΦΕ Ημαθίας κ. Καλλιόπης Μάντζιου, Βιολόγου, με θέμα: "Η Αναγκαιότητα και ο Ρόλος της Εργαστηριακής Προσέγγισης της Βιολογίας στο Σχολείο". Η εισήγηση θα ανέβει στο blog τις προσεχείς ημέρες.

Μετά οι Καθηγητές χωρίστηκαν σε Ομάδες Εργασίας και πραγματοποίησαν σειρά προγραμματισμένων πειραμάτων για την απομόνωση νουκλεϊκών οξέων (δείτε το αποτέλεσμα στη φωτογραφία) και την καλλιέργεια μικροοργανισμών.

Μετά την εισαγωγική εισήγηση του Υπευθύνου του ΕΚΦΕ Ημαθίας, Κωνσταντίνου Α. Ζώκου, ακολούθησε η βασική εισήγηση της συνεργάτιδας του ΕΚΦΕ Ημαθίας κ. Καλλιόπης Μάντζιου, Βιολόγου, με θέμα: "Η Αναγκαιότητα και ο Ρόλος της Εργαστηριακής Προσέγγισης της Βιολογίας στο Σχολείο". Η εισήγηση θα ανέβει στο blog τις προσεχείς ημέρες.

Μετά τις εισηγήσεις οι Καθηγητές χωρίστηκαν σε Ομάδες Εργασίας και πραγματοποίησαν σειρά προγραμματισμένων πειραμάτων για την απομόνωση νουκλεϊκών οξέων και την καλλιέργεια μικροοργανισμών.

Η διεξαγωγή των πειραμάτων έγινε με τη χρήση ειδικά διαμορφωμένων Φύλλων Εργασίας, τα οποία οδηγούν τον διαχειριστή τους να προχωράει βήμα-βήμα στη γνώση των περιοχών της Βιολογίας, η οποία επιχειρείται να κατακτηθεί με τη χρήση τους.

Μετά το τέλος των πειραμάτων στους Καθηγητές που συμμετείχαν δόθηκαν άλλα δυο Φύλλα Εργασίας που αφορούσαν σε πειράματα για την Κυτταρογενετική Ανάλυση του Καρυότυπου και την Επέμβαση της Τύχης στη Δημιουργία Γαμετών. Τα Φύλλα Εργασίας θα βοηθήσουν του Καθηγητές στην Εργασία τους στο Εργαστήριο της Σχολικής Μονάδας που λειτουργούν, ώστε να γίνει πιο αποδοτική η προασφορά τους στο Μαθητή και στο κοινωνικό σύνολο.

Η διεξαγωγή των πειραμάτων έγινε με τη χρήση ειδικά διαμορφωμένων Φύλλων Εργασίας, τα οποία οδηγούν τον διαχειριστή τους να προχωράει βήμα-βήμα στη γνώση των περιοχών της Βιολογίας, η οποία επιχειρείται να κατακτηθεί με τη χρήση τους.

Μετά το τέλος των πειραμάτων στους Καθηγητές που συμμετείχαν δόθηκαν άλλα δυο Φύλλα Εργασίας που αφορούσαν σε πειράματα για την Κυτταρογενετική Ανάλυση του Καρυότυπου και την Επέμβαση της Τύχης στη Δημιουργία Γαμετών. Τα Φύλλα Εργασίας θα βοηθήσουν του Καθηγητές στην Εργασία τους στο Εργαστήριο της Σχολικής Μονάδας που λειτουργούν, ώστε να γίνει πιο αποδοτική η προασφορά τους στο Μαθητή και στο κοινωνικό σύνολο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: